Re: [TEKNIK] linux og hw

At 21:02 29-09-00 +0200, you wrote:
-klip-
Kunne nogen med et Lasat ISDN  lokkes til at checke
  http://www.sslug.dk/artikler/ppp-info.html#Lasat
og se om det er ok og virker eller kræver rettelser ?

Jeg kører med et Lasat Speed II, med flg. initstreng:
AT&F&D&B2%B7
Det virker fint med KPPP, med RedHats dialupprogram (til X) og med ifup-pppN, men ikke med Gnomes dial-up-tingest. <OT> Heller ikke i BeOs, forresten.</OT>
Det skal måske nævnes at Dialuptrengen er ATD<nummer> og ikke ATDT<nummer>.
Ingen af de viste initstrenge virkede for mig.

Jeg havde også en del bøvl med at få det til at spille, men det viste sig at skyldes en manglende opdatering af pppd og initscripts...<suk> Min RH 6.1 skulle bruge ppp-2.3.10.3.i386.rpm og initscripts-4.70.1.i386.rpm før den gad snakke med Lasat'en

Denne med ændringer af ppp i linux gælder vist kune
gamle Lasat ISDN med gammel firmware ?

Før ovennævte opgradering var jeg igennem hele møllen med kompilering af nye kerner osv, uden effekt. Dumt :-|...

Venlig hilsen
Thomas Gulmark

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 21:41 CEST [an error occurred while processing this directive]