Re: [MISC] K56flex råd?

Jamen du har da ret, det er Rockwell-chipset.

Jeg var lige ude og købe et USRobotics sportster
og det er vist bedre til at forhandle en stabil
linjehastighed. Så får man jo også class 2.0 fax.

De tilsvarende kommandoer er:
AT&N for maxhastighed og
AT&U for minhastighed

Det kan godt være det er lidt for specifikt.
Så du kan jo bare skrive sådan noget som:

Man kan kontrollere om linjehastigheden
er stabilt forhandlet ved at pinge noget
lokalt (f.eks. en lokal DNS). Hvis svartiden
variere meget kan det hjælpe at justere
maksimumshastigheden. Dette gøres i
initialiseringsstrengen (se manualen for modemet)

Det beskriver vel meget godt problemet.

-Jørgen

Frank Damgaard wrote:
> Jeg vil klistre det ind på ppp-siden.
> Ved du til hvilke modems det virker ?,
> fordi AT kommandoerne du'r ikke til mit USR Courier V.Everything
> (her skal andre kommandoer anvendes).
> Det er mest så jeg har en lille liste over modemtyper.
> Jeg vil gætte på at det virker til de fleste Rockwell-chipsæt baserede.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:08 CEST [an error occurred while processing this directive]